پرسپولیس

خط و نشان های طرفداران الاهلی برای پرسپولیس! | حساس ترین بازی پرسپولیس چه نتیجه ای به دنبال خواهد داشت؟

ساعت پرواز کاروان پرسپولیس به تهران ساعت ۱۶ روز سه شنبه خواهد بود.
خط و نشان های طرفداران الاهلی برای پرسپولیس! | حساس ترین بازی پرسپولیس چه نتیجه ای به دنبال خواهد داشت؟

به گزارش کاپیتان نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ نخبگان ساعت ۲۱ دوشنبه شب در جده به مصاف تیم پرقدرت الاهلی عربستان خواهد رفت و طبق برنامه اعلام شده از سوی گاریدو، سرخ پوشان بعد از بازی قرار است تمرین ریکاوری را صبح روز بعد(روز سه شنبه) در جده برگزار کنند.

ساعت پرواز کاروان پرسپولیس به تهران ساعت ۱۶ روز سه شنبه خواهد بود و طبق برنامه فشرده اعلام شده از سوی سازمان لیگ پرسپولیس باید به فاصله زمانی ۴ روز از بازی با الاهلی یعنی روز جمعه ۳۰ شهریور در هفته پنجم لیگ به مصاف آلومینوم اراک برود؛ دیداری که قرار است به میزبانی پرسپولیس انجام شود.

خط و نشان هواداران الاهلی برای پرسپولیس

الاهلی عربستان در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته نخست لیگ نخبگان آسیا هفته آینده به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

این بازی در عربستان و در ورزشگاه عبدالله الفیصل برگزار می‌شود.

با اعلام باشگاه الاهلی همه بلیت‌های دیدار با پرسپولیس فروخته شد.

به این ترتیب این بازی با ظرفیت کامل ورزشگاه که حدود ۲۷ هزار نفر است برگزار می‌شود.

عجیب ولی واقعی؛ ستاره لوگو پرسپولیس حذف شد!

پرسپولیس و الاهلی عربستان ۲۶ شهریور قرار است در چارچوب مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه پرنس فیصل عربستان به مصاف هم بروند.

این در حالی است که قرار بود این بازی در ورزشگاه خانگی الاهلی یعنی ملک عبدالله که ظرفیت ۶۲ هزار نفری دارد، برگزار شود اما به دلیل تداخل برنامه‌های مسابقاتی در شهر جده، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت محل بازی حساس بین پرسپولیس و الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا را تغییر دهد.

از این رو این دیدار به ورزشگاه پرنس عبدالله بن فیصل منتقل شد که ظرفیت ۲۲ هزار نفری دارد و از آن جایی که هواداران کمتری می‌توانند تماشاگر این بازی باشند، به نفع پرسپولیس خواهد بود.

سایت بلیت فروشی دیدار دو تیم شب گذشته و در فاصله ۶ روز مانده به این بازی باز شد و هواداران عربستانی استقبال خوبی از این بازی کردند و به سرعت بلیت‌ها فروش رفت.

اما نکته عجیب اینکه صفحه رسمی الاهلی در طرح گرافیکی که برای بلیت فروشی این بازی در نظر گرفته ستاره پرسپولیس را از لوگوی این باشگاه حذف کرده است.

منبع: افکار نیوز