گاریدو | گاریدو سرمربی پرسپولیس

دست گاریدو برای بازی امروز رو شد | گاریدو فن مخفی خود را لو داد

سرمربی پرسپولیس نخواست دستش برای کادرفنی استقلال رو شود.
دست گاریدو برای بازی امروز رو شد | گاریدو فن مخفی خود را لو داد

به گزارش کاپیتان نیوز، دربی حساس پایتخت در حالی امروز در اراک برگزار می‌شود که دو تیم شرایط متفاوتی دارند. پرسپولیس با دو برد در دو بازی آخر خود در لیگ به مصاف استقلال می‌رود ولی آبی‌ها از دو بازی آخر خود در لیگ تنها یک امتیاز گرفتند و از صدرجدول عقب افتادند. پرسپولیس برای بازی امروز مرتضی پورعلی‌گنجی، یعقوب براجعه و اوستون اورونوف را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و سعید صادقی هم از لیست خط خورد تا پرسپولیس غایبان زیادی در دربی داشته باشد.

گاریدو برای گیج کردن نکونام در آخرین تمرین تیمش دست به کار جالبی زد تا استقلالی‌ها نتوانند دست او را بخوانند. همیشه در آخرین تمرین پیش از مسابقه تیم اصلی مشخص می‌شد و مقابل تیم ذخیره بازی درون تیمی انجام می‌داد و آخرین کارهای تاکتیکی هم مرور می‌شد. برای دربی اما گاریدو دست به کار جالبی زد و برای اینکه دستش رو نشود، تیم اصلی را جدا نکرد و دو تیم متشکل از بازیکنان فیکس و ذخیره را مقابل هم قرار داد تا مشخص نشود کدام بازیکنان در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت./ خبر ورزشی

بیوگرافی خوان کارلوس گاریدو پرسپولیس
سرمربی پرسپولیس خوان کارلوس گاریدو به انگلیسی juan carlos garrido و با نام کامل خوان کارلوس گاریدو فرناندز در بیستمین بیست و نهمین روز ماه مارس سال 1969 در والنسیا اسپانیا متولد شد. برای شناخت خانواده، فرزندان و همسر گاریدو به تصاویر منتشر شده در اینستاگرام خوان کارلوس گاریدو میتوان رجوع کرد.
گاریدو ازدواج کرده و متاهل است و از این ازدواج 3 فرزند دارد که دو 2 پسر او در سن نوجوانی و دخترش در سن کودکی هستند.
او سرمربی‌گری را با تیم فوتبال ال پویگ آغاز کرد ولی با ویارئال بی به شهرت رسید؛ یک فصل به عنوان سرمربی تیم اصلی این تیم فوتبال فعالیت کرد و سپس به کلوب بروژ پیوست و در یک دوره 1 ساله در آنجا به سرمربی گری پرداخت.
مهم‌ترین بخش فعالیت گاریدو در عرصه فوتبال زمانی بود که به عنوان سرمربی تیم فوتبال رئال بتیس اسپانیا انتخاب شد اما پس از کسب نتایج ناامیدکننده و شکست‌های پی در پی در رقابت‌های لیگ، از این تیم اخراج شد.

خوان کارلوس گاریدو مربی فوتبال
گاریدو بعد از این اتفاق، به الاهلی مصر پیوست و از سال 2014 تا 2015 به عنوان سرمربی این تیم فعالیت کرد. مدت کوتاهی بعد، فصل 2017-2016 را با باشگاه فوتبال الاتفاق سپری کرد و بعد از آن و بین سالهای 2017 تا 2019، به عنوان سرمربی الرجا کازابلانکا مراکش فعالیت کرده و دو موفقیت قابل قبول با این تیم به دست آورد.
سرمربی فعلی پرسپولیس تهران در سال 2019 به مدت کوتاهی به عنوان سرمربی العین مشغول به کار شد، اما همکاری او با این باشگاه پایان زودهنگامی داشت و حالا سال 2024 را با تیم پرسپولیس تهران بسته و طرفداران این تیم منتظر عملکرد موفق و خوب این سرمربی اسپانیایی تیم شان هستند.

منبع: نمناک