مسی | لیونل مسی

حرکت عجیب مسی که سر داور خالی کرد | جریمه سنگین در انتظار ستاره آرژانتینی؟

اظهارات جنجالی مسی به داور در بازی این هفته اینترمیامی برای ستاره آرژانتینی دردسرساز شده است.
حرکت عجیب مسی که سر داور خالی کرد | جریمه سنگین در انتظار ستاره آرژانتینی؟

به گزارش کاپیتان نیوز، لیونل مسی در بازی اخیر اینترمیامی مقابل شارلوت از سری مسابقات MLS آمریکا دست به رفتار عجیبی زده است که به نظر می‌رسد جرایمی را برای ستاره‌آرژانتینی در ادامه به همراه داشته باشد.

مسی در پایان این دیدار که با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد به دلیل اینکه داور روی ۲ صحنه مشکوک اعتقادی به پنالتی نداشت کنترل خود را از دست داد و با لفظ حرامزاده به قاضی میدان توهین کرد.  

داور مسابقه هم بلافاصله به ستاره آرژانتینی را جریمه کرد و به مسی کارت زرد نشان داد./ خبر ورزشی

مدتی طول نکشید که به صورت رسمی و در سن 5 سالگی وارد دنیای فوتبال شد و در تیم محله ای که پدرش سرمربیِ آن بود؛ بازی کرد. درخشش لیونل در سن کم موجب شد تا باشگاه نولز اولد بویز (یک باشگاه محلی قدرتمند)به دنبال جذب وی باشد. لیونل مسی در هشت سالگی به نولز اولد بویز پیوست.
ورود مسی به بارسلونا به واسطه بیماریش
مسی چند سال بعد در اکادمی حرفه‌ای، فوتبال را ادامه داد. هر چقدر بزرگتر می شد، بیشتر دیگران را متوجه استعداد خودش می کرد و وقتی که فقط 11 سال سن داشت، پزشکان متوجه کمبود هورمون رشد در بدن او شدند که درمانش ارزان نبود.

کار به جایی کشیده بود که هر شب باید تزریق هورمون رشد را انجام می داد؛ اما هزینه ها خیلی سنگین بود و از طرفی استعداد بالایش هم سر و صدا کرده بود؛ او از طریق یک آشنا به باشگاه بارسلونا معرفی شد و کارلس رکساچ مدیر باشگاه حاضر شد تمام هزینه های درمانی او را پرداخت کند، به شرطی که مسی به اسپانیا نقل مکان کند و با این باشگاه قرارداد ببندد.

درخشش لیونل مسی در بارسلونا
لیونل مسی بعد از ورود به وارد آکادمی نوجوانان بارسلونا مورد توجه مربی خود قرار گرفت، مربی این بازیکن متوجه استعداد بالایش شده بود و تصمیم گرفت که در تیم بارسلونا با او قرارداد ببندند؛ یعنی در سن 13 سالگی وارد آکادمی حرفه ای شده بود تا این که اولین قرارداد رسمیِ او برای حضور در تیم در سال 2005 امضا شد.
لیونل مسی بعد از درخشش در تیم مبتدیان B و مبتدیان A باشگاه در 16 سالگی در ترکیب اصلی بارسلونا به میدان رفت.

مسی به همراه بارسلونا 10 قهرمانی لا لیگا، 7 قهرمانی کوپا دل ری (جام حذفی اسپانیا)، 8 قهرمانی سوپرجام اسپانیا، 4 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، 3 قهرمانی سوپرجام اروپا و 3 قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را کسب کرده‌است./ نمناک